Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Obiady

Regulamin stołówki szkolnej_2024 - pdf [.pdf, 760.42 kB]

Karta zgłoszenia dziecka na obiady_2024 - pdf [.pdf, 708.13 kB]

Oświadczenie o rezygnacji z obiadów - pdf [.pdf, 531.49 kB]

 

Cena jednostkowa obiadu:  do 31 grudnia 2024 r. - 6,50 zł (pierwsze + drugie danie); od 1 stycznia 2025 r. - 7,50 zł (pierwsze + drugie danie)

 

Koszt zakupu obiadów w miesiącu listopadzie: 123,50 zł (19 obiadów x 6,50 zł) - płatne do 25 października

Począwszy od października przed dokonaniem kolejnych wpłat prosimy o wcześniejsze uzgadnianie sald z intendentem (sekretariat) - szczególnie dotyczy opłat za miesiące maj i czerwiec.

Harmonogram wnoszenia wpłat (płatność z góry): 

  • za miesiąc wrzesień 2024 r. - do 12 września 2024 r.
  • za miesiąc październik 2024 r. - do 25 września 2024 r.
  • za miesiąc listopad 2024 r. - do 25 października 2024 r.
  • za miesiąc grudzień 2024 r.- do 22 listopada 2024 r.
  • za miesiąc styczeń 2025 r. - do 20 grudnia 2024 r.
  • za miesiąc luty 2025 r. - do 24 stycznia 2025 r.
  • za miesiąc marzec 2025 r. - do 21 lutego 2025 r.
  • za miesiąc kwiecień 2025 r. - do 24 marca 2025 r.
  • za miesiąc maj 2025 r. - do 24 kwietnia 2025 r.
  • za miesiąc czerwiec 2025 r. - do 23 maja 2025 r.

Uprzejmie przypominamy, że brak wpływu płatności na konto szkoły w wyznaczonym terminie oznacza zawieszenie korzystania z obiadów do czasu uregulowania należności. 

Odpłatność za obiady możliwa jest do uregulowania jedynie w formie wpłaty na poniższe konto:

Szkoła Podstawowa nr 193 w Łodzi

12 1240 1037 1111 0011 0912 7955

W tytule trzy informacje: 

  • imię i nazwisko ucznia,
  • klasa,
  • miesiąc, za który jest wpłata.

UWAGA!!!  W przypadku przewidywanej nieobecności dziecka na obiedzie, obowiązuje wyłącznie poniższa forma zgłoszenia co najmniej dzień wcześniej (uprawniająca do naliczenia przez pracownika szkoły pomniejszonej opłaty w kolejnym miesiącu):

  • poprzez system Librus (wiadomość do - Sekretariat)